עורכי דין ומגשרים

יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

בואו לאמץ כלב

איזה כלב יתאים לכם?

על ידי: maj
הילד מבקש כלב? אימצתם גור וכעת ברצונכם לגלות איך צריך לטפל בו ולאלפו? ההכרעה לרכוש או לאמץ כלב היא מהותית ולא כדאי שתתבסס רק על חיבה לבע"ח. מחפשים אינפורמציה בנושא צער בעלי חיים? רוצים לגלות הכל על אימוץ כלבים בחינם? כאן יש אי אלה טיפים מועילים מעולם הכלבים:


חשוב שתבדקו שהינכם מוכנים למהלך הלפניכם, לשינויים שהדבר יגרור בחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מבחינת ההוצאות. כלב בבית אומר לפחות שלושה טיולים ביום, מזון מיוחד, והשקעת כל האהבה בעולם.


נוסף על כך, כלבים כרוכים בהוצאות גדולות, רובן קבועות, על ווטרינר, שקי מזון, תספורת וטיפולים במצבים כמו מחלה או תאונה. במידה ואתם עדיין לא מוכנים לכל זה, אולי כדאי שתחסכו מכלבכם ומעצמכם את כל הכאב הזה ואל תקחו כלב לתקופה הקרובה.


לעולם העדיפו כלבים מכלביות ולא כלב ממוכר – כלב גזעי ממוכר תמיד מקבל בית, בעת הכלביות בארץ עמוסות באלפי כלבים שנזרקו מביתם. כלביות ועמותות רבות ממיתות את הכלבים אשר נמצאים במקום לאורך זמן, וגם העמותות שאינן מוכנות ללכת בדרך פעולה זו בדרך כלל אינן יכולות לספק לכלב את הטיפול הראוי בשל עומס העבודה במקום. כל תינתן לכם ההזדמנות להביא הביתה את החבר המושלם מתוך מגוון גדול ונוסף על כך, כלב שהוצאתם מכלביה יעריף עליכם אהבה שאינה נגמרת ולעולם יהיה אסיר תודה מכיוון שנתתם לו חיים חדשים.


כלב מעורב או גזעי? בעוד שכלבים גזעיים מציעים לבעליהם יוקרה ומעמד חברתי, המעורבים הם יותר חכמים, בעלי חיים יותר ארוכים ופחות סובלים ממחלות.


אם הבאתם כלב הביתה, אל תזניחו את החינוך והאילוף שלו. כלב שקיבל חינוך זה כלב מרוצה, ובמידה והוא שלו ומאוזן, גם לבעלים שלו נעים ונוח יותר לחלוק את סביבת המחייה.

מחפשים מידע על צער בעלי חיים רמת גן?
אודות כותב המאמר
היכנסו לאתר http://www.liberation.org.il/, שם תוכלו למצוא המון מידע על גידול כלבים, אופן הטיפול בהם, עצות שימושיות, והמלצות על ווטרינרים, מומחי אילוף, צעצועים ואוכל.
(Reader.co.il SC #85348)
מקור המאמר - http://www.reader.co.il/article/85348/איזה-כלב-יתאים-לכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה